Inovasi Prabayar Terkini
Inovasi Prabayar Terkini
Inovasi Prabayar Terkini
Inovasi Prabayar Terkini

⭕️ 850 天不 top up,手机不会死线。你不用怕手机有钱不能用,不怕手机过期死线❗️

????工作地方有☞WiFi
????回到家里有☞WIFI
????算算看其实一个月才用了那几GB而已,何必签购昂贵配套?
???? ???? ???? ???? ???? ???? ???? ????
ONEXOX全新超节省配套出炉咯!
非常适合一家大小使用的超节省配套
爸爸买了RM50的SP PLUS50配套
???? 12GB+50分钟+50sms
✅ 爸爸自己用3GB
✔ SHARE给老婆3GB
✔ SHARE给儿子2GB
✔ SHARE给女儿2GB
✅ 还剩下2GB可以保留至下个月
全家一个月才花费RM50
你们说省不省?
你家里是否也想拥有这样的节省卡?
是时候把你们的号码转台过来ONEXOX了
想了解更多详情就来PM吧
⬇️⬇️⬇️⬇️⬇️⬇️⬇️

????Onexox BLACK????
全新配套
✅ 没有任何合约
✅ 黑名单也能注册
✅ 最低配套只需Rm10
✅ 上网和通话用不完可一直CarryForward
✅ 还单容易 无需到centre还
✅ Data没有限速
✅ 通话至所有电台最低收费0.07仙
✅ GST將由公司為你支付

✅现在注册还可得到免费电话卡
✅0手续费

Onexox最省电话卡
????28个月活跃期
????无需topup也不会死卡
????一个月上网只需Rm5
????通话至所有电台只需0.09仙
????无隐藏收费
????数据还可保留长达28个月
????新用户还附送5GB或10GB上网数据
????最重要介绍人还能赚钱

寻找合作伙伴/代理
本钱低
永久收入Apa Kelebihan Utama Simkad Onexox?

Tahukah anda?
Onexox je telco yang dapat sijil patuh syariah?
Apa maksud patuh syariah?

- Tak menekan pengguna
- Takde unsur riba atau caj tersembunyi.
- Pernah dengar orang mengadu asyik kena topup sebab expired? Xox takde benda ni.
- Pernah jumpa data 1gb/30hari tapi harga lebih rm15? Onexox letak harga rm10 je.
- Pernah jumpa data banyak tapi tempoh 30 hari je? Onexox data 1juta GB pun boleh simpan berbulan2, siap boleh guna berapa kita nak.
- Pernah jumpa ter-on data sekejap, pastu kredit terus habis & kena caj bil melambung? Xox takde caj pay per use.
- Pernah jumpa data 20gb* tapi ada simbol *? Ha sila baca terma & syarat. Onexox 4G uncapped speed.

Sijil ni bukan dapat pastu boleh buat suka hati. Panel syariah akan sentiasa pantau syarikat kami supaya tak lari dari landasan. Sama untuk pengedar juga.

Sape dah guna, tahniah. Sape belum, mai aku cite semua kebaikan Onexox.

Tempoh Sah 28 Bulan

Apakah mslh yg hendak diselesaikan oleh ONEXOX?

1. Mereka yang ada masalah validity kredit yg pendek.. maka terpaksa reload semata2 untk hidupkan line sja.. OneXOX dpt mnyelesaikan mslh ni dengan tempoh sah kredit 2tahun4bulan.. SATU-SATUNYA TELCO DI MALAYSIA yg mmberi tempoh sah yg begitu panjang.. dan paling gila, ianya adalah PERCUMA!

2. Mereka yg inginkan kepantasan internet setiap masa.. OneXOX dapat menyelesaikan mslh ni dgn internet berkelajuan tinggi dan stabil dgn hrga yg berbaloi tanpa sekatan laju dan Pay Per Use!

3. Mereka yg inginkan penjimatan.. Di OneXOX boleh membantu kerana caj panggilan yg murah, 1800sms dan kadar lg jimat iaitu FNF 10 nombor kesemua telco termasuk talian tetap.. SATU-SATUNYA TELCO DI MALAYSIA yg memberikan kebaikan seperti ini!

4. Mereka yang inginkan pendapatan lebih.. Tak perlu jadi pengedar juga boleh dpt extra income.. hanya sekadar jadi pengguna dan kongsi kebaikan OneXOX kepada org luar!

5. Mereka yg serius ingin berniaga.. Di OneXOX juga ada memberikan peluang kepada pengguna2 yang ingin menjadi pengedar dan mencipta pendapatan! 3angka? 4angka? 5angka? Dari usaha kmu saja!

Dan banyak lagi sebenarnya.. sebab tu lah ONEXOX WUJUD dan sehingga kini baru 2tahun 4bulan OneXOX sudah berjaya mendapat 1juta pengguna yg berdaftar!

Anda ada masalah ini?
Saya Boleh bantu selesaikan..


Dengan ONEXOX, mungkin yang jual tak kaya cepat. Tapi senang jual simkad rm10.

Benefit guna onexox:
✓ DATA,SMS,CALL MINIT boleh share
✓guna dan kongsi kebaikan onexox dapat 6% insentif
✓expired 28 bulan boleh dipanjangkan
✓tiada penipuan atau idea tersembunyi
✓konfirm tiada hilang kredit
✓DATA 4GLte tiada speed limit . AES punn boleh detect

Nak?

Whatsapp

#androidiospunboleh
#simkadmurah
#pmtepi

Panggilan Murah

Masalah
Contoh simkad biasa kita guna. Blok panggilan seminit dan kita buat panggilan 30 saat atau masuk ke peti suara masih dikira panggilan seminit.
Solusi
Onexox menyediakan panggilan block pendek. 30 saat hanya 7sen sama rangkaian dan 9sen lain rangkaian. Panggilan bawah 10 saat ke semua rangkaian cuma 5sen. Ini adalah kelebihan panggilan pendek plan Onexox.


当你支付RM90代理费用之后,你就是我们电讯商的合法代理,而你会免费获得5张SIM卡。

SUB DEALER(SD)
1)每一张卡的利润为22%
2)抽取第一层用户&代理的10%(每一次加额)
3)赚取e-Reload的佣金
RM100-RM199 2%
RM200-RM399 4%
RM400 或以上 5%

当你成功注册20位用户之后,你就可以荣升为专业代理(DEALER)

*20位用户必须最低充值RM5

1)每一张卡的利润为22%
2)抽取第一层用户&代理的10%(每一次加额)
3)抽取第2-4层用户&代理的2%
第2层 - 2%(每一次加额)
第3层 - 2%(每一次加额)
第4层 - 1%(每一次加额)
4)赚取e-Reload的佣金
RM100-RM199 2%
RM200-RM399 4%
RM400 或以上 5%
5)特别奖金
凡是成功注册新代理,1位代理则赚RM20,他所招的代理&用户你都有得赚。

当你的团队成功注册50位用户之后,你就可以荣升为超级专业代理(SUPER DEALER)。

1)每一张卡的利润为22%
2)抽取第一层用户&代理的10%(每一次加额)
3)抽取第2-4层用户&代理的2%
第2层 - 2%(每一次加额)
第3层 - 2%(每一次加额)
第4层 - 1%(每一次加额)
第5层 - 1%(每一次加额)
第6层 - 1%(每一次加额)
4)赚取e-Reload的佣金
RM100-RM199 2%
RM200-RM399 4%
RM400 或以上 5%
5)特别奖金
凡是成功注册新代理,1位代理则赚RM20,他所招的代理&用户你都有得赚。
Solusi
Onexox tidak menyekat kelajuan Internet. Dengan 3G Onexox capaian boleh mencecah sehingga 7mbs dan 4G boleh mencecah sehingga 80mbs bergantung kepada kekuatan rangkaian Celcom pada sesebuah kawasan.

Beli Simkad ONEXOX Sekarang!

8 Kelebihan Menggunakan ONEXOX

#1 Harga Simkad Onexox Murah

  1. Anda cuma perlu bayar RM10 dan bukan RM90 atau RM49
  2. RM10 untuk simkad nombor baru atau simkad kekal nombor lama. MNP (Mobile Number Portability).
  3. Dengan pembelian simkad onexox nilai tersedia adalah sebanyak RM5.

#2 Pelan Internet Onexox

  1. RM7 sehari (250MB) & RM10 seminggu (250MB)
  2. RM18 sebulan (500MB)
  3. RM28 sebulan (1.5GB)
  4. Tiada PPU & tiada masalah kredit hilang apabila data habis.

#3 Panggilan Pendek (Short Call)

  1. Panggilan 10 saat ke bawah hanya 5 SEN.
  2. Termasuk ke semua rangkaian telco di Malaysia.
  3. Masuk voice mail? hanya dicas sebanyak 5 SEN. JIMAT!

#4 Akaun Fleksi (DA & MA)

  1. ONEXOX menyediakan 2 akaun iaitu DA & MA.
  2. Apa DA? Iaitu Akaun Dedikasi (Dedicated Account). Akaun kadar rendah.
  3. Apa MA? Iaitu Akaun Utama (Main Account). Akaun kadar biasa. Akaun ini untuk langganan internet & pindahan kredit.

#5 10 Senarai Family & Friends

  1. Tambah 10 senarai nombor dari Family & Rakan anda
  2. Tidak kira mana-mana rangkaian untuk anda dapatkan panggilan serendah 6 SEN.
  3. SMS cuma 2 SEN.
  4. Nak tambah lebih dari 10? Tambah RM1 setiap nombor.

#6 1800 SMS Percuma

  1. Pembelian simkad baru atau kekal nombor lama dapat percuma SMS.
  2. 1800 SMS ini hanya untuk ONEXOX ke ONEXOX
  3. Dipecahkan sebanyak 150 SMS setiap bulan selama setahun.
  4. Tak habis guna? Boleh bawa ke hadapan.

#7 Tempoh Sah

  1. Tempoh sah kredit adalah 28 BULAN.
  2. Sekiranya anda beli simkad ONEXOX dan mengekalkan nombor lama anda layak.
  3. Anda beli nombor baru dan TOPUP RM50 dalam masa 30 hari anda layak.
  4. Setiap kali anda topup ianya akan memanjangkan lagi tempoh sah.

#8 User-Get-User (UGU)

  1. Ajak atau syorkan sesiapa untuk guna simkad ONEXOX atau tukar nombor lama ke ONEXOX anda dapat komisyen 6% setiap kali mereka TOPUP/RELOAD.
  2. Contoh anda ajak ABU. ABU topup RM50 anda dapat RM3
  3. Selagimana ABU topup anda akan dapat insentif 6% ini.
  4. ???????? #Onexox ni biz isi masa lapang. Ada masa lapang, penuhi lah ia dgn share kelebihan & kebaikan onexox kepada orang ramai. Daftar 1 sim, kita lock a/c dia 10% seumur hidup.. 10 tahun dia guna & topup, dah topup rm10,000, kita dapat rm1,000/pelanggan. Ada 100 pelanggan camni, kita dapat rm100,000 utk 10 tahun.. Kerja daftar sekali, hibah dapat berkali2x sehingga akhir hayat.. Biz ini boleh dijadikan income pencen di masa tua @ nak pencen muda spt saya.. Muda2x x p kerja boring jg. 10% 1 pelanggan. Akan ada y topup rm1000/setahun @ lebih rm100/bulan punya.

Mana Nak Dapatkan Topup?

Topup Onexox
Topup Onexox

Beli Simkad ONEXOX Sekarang!


Call/SMS/Whatsapp xxx xxx xxxx untuk Pertanyaan Lanjut

Jangan Tunggu Sampai Esok

JT666

JT666
  • DYSD 63617
  • 01156699982
  • 0199996682
  • Facebook

Facebook